måndag 2 mars 2009

det snöar fortfarande

Jag har börjar läsa mycket sedan sportlovet. Det är hur mysigt som helst att sitta ihopkrupen med en bok på kvällen med en kopp te. Att bara slappna av och dyka in i boken och gömma sig i den ett tag. Jag fyndade Nicole Richies bok på bokrean igår och jag måste erkänna att jag är nyfiken vad hon har att erbjuda. Jag tror hennes bok är över förväntan. Röda jeans och hipsters, en för varje dag, hittade jag också på rean som var svåra att motstå. Jag har skrivit klart mit personliga brev som blev lite av ett mästerverk måste jag säga, jag har bara vissa arbetsprover att göra klart nu och sedan kan jag skicka allt. Pju. Håll tummarna att jag kommer in på Gamleby - Gotland vore inte fy skamm det heller. Jag trivs visserligen i Sundsvall väldigt bra men det blir nog trevligt med ett miljöombyte om ödet vill det. Jag vill alltid vara på språng och inte bara stampa på samma ställe.

Paulina och jag har bestämt Olles på onsdag. Det blir skönt att umgås och lyssna till Andy och comp. Ikväll hade jag planerat att färga håret för det håller på att bli riktigt långt nu. Jag lyssnar på Carla Bruni, jag älskar fransk musik. Jag har inte direkt något planerat i veckan men jag vill inte bara sitta och vara rastlös. Kontakta mig om ni vill umgås i veckan. Jag bits inte. Hejdå.

Inga kommentarer: