måndag 16 mars 2009

jag vill bara gå hem med dig

Jag har jobbat övertid på skolan idag och kom hem nyligen. Jag har scannat in mina negativ till mitt usb, det tog tid må jag säga. Snart får ni se arbetsprover om jag är på bra humör. Jag lyssnar fortfarande på den underbara 80tals låten nonstop, jag måste nöta mina bästa. Det är konstigt att jag aldrig blir trött på en låt som jag sitter och nöter gång på gång. Igår natt låg jag vaken precis hela natten. Jag såg klockan bli två - fem - sju och sedan skulle jag upp. Det är hur jobbigt som helst att behöva kliva upp efter en sömnlös natt, ta en alvedon och hoppas på det bästa. Som tur slutade vi klockan ett med redovisningar. Jan Grubb berömde mig t.o.m för mitt presenterande av Sally Mann, jag blev smått självgod. Jag tror vår rektor gillar mig. Och varför skulle han (någon) inte tycka om mig? Självgod som sagt.
Ikväll ska jag höra låten lite till, ta mellanmål och sedan se Törnrosa. Jag har blivit som förtrollad i Disney igen.

Jag tror att jag håller på att bli bubblig.
Hejdå.

Inga kommentarer: