söndag 29 mars 2009

ställ om klockan till sommartid

Nu är jag i Sundsvall och har just kommit från Lovisa. Kladdkaka och konstnärliga hjärnor sammansatta blir en fantastisk kväll. Tuva, Emily, Petra H, Lovisa och jag hade trevligt med sällskapsspel och prat. Vi borde spela mer sällskapsspel i dagens samhälle! Allt roligt som vi kan göra utan el tynar nästan bort. Vi kom överrens om att göra det snart igen, men då med en mängd vin i kroppen (vi spelade kunskapsspel). Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag har en jättebra klass. Otroligt jättebra.
Helgen var med Paulina. Vi har äntligen bestämt en Stockholmresa på torsdag om allt går vägen, det kunde inte ha kommit lägligare. Jag vill ut och strosa, rymma, söka, flirta, skratta. Våren till ära känner jag ett fruktansvärt behov att klä upp mig och ta dagen som den kommer, med mycket impulsivitet. Jag vill ut på äventyr i det mest vilda sagor och andas in djupa andetag och njuta till fullo.
Sommartid och jag ska upp klockan nio imorgon. Godnatt.

Inga kommentarer: