lördag 14 mars 2009

no time to waste

Våren är en riktig humörhöjare. Det är därför jag har längtat så mycket till våren, nu är mitt hjärta bara kallt och fastfruset bland istappar och frost. Jag blir så glad att det börjar vända till nya tider. Nu skiner solen nästan för starkt och den överflödiga snön håller på att smälta. Idag ska jag köpa blomjord om det inte är för dyrt. Och solglasögon, mina gamla är mysteriskt bortsprungna och jag måste bära solglasögon idag. Så jag kan kisa mot solen utan att bli tillfälligt blind.
Den här månaden har jag varit slösa: men finns det något bättre att skämma bort sig själv. Jag lovar att vara mer sparsam efter månadens slut, mamma. Men jag har ju fått mycket pengar i födelsedagspresent och pengar är till för att bränna! Sedan åker Paulina och jag till Stockholm i slutet av mars och det ser jag väldigt mycket fram emot. Sena nätter, gamla stan och Edvin. You know it baby ;)

Jag blir så glad att allt förändras just nu! Hejdå.

Inga kommentarer: