tisdag 17 mars 2009

today im sick

Det är så himla kallt i min lägenhet. Jag gillar inte StuBo som underhåller våra lägenheter, jag fryser ju ihjäl. Jag har massa filtar men det blir inte varmare för det. Men jag har säkert frossan i mig, jag är trots allt förkyld. Jag behöver proppa i mig vitaminer så jag blir frisk. Natten blev iallafall lugn, jag kunde sova men det är fortfarande oroligt. Jag ska klä på mig lager på lager och gå ut i solen ett tag, om jag mår bättre kanske till skolan också och fortsätta måla. Egentligen är jag så gott som färdig men det går alltid att förbättra. Fy för att vara sjuk. Tur att jag har filmer som väntar på mig ikväll, Pocahontas och Lady and the tramp. Jag vill också ha ett lyckligt slut som sagor.

Jag ska äta en apelsin så jag får lite c-vitamin i mig. Hejdå.

Inga kommentarer: