lördag 7 mars 2009

du är söt som choklad


Ledigheten är snart slut och ärligt talat så blir det faktiskt skönt att komma tillbaka. Jag har vilat upp mig bra och träffat många fina vänner och det tycker jag ett lov ska innehålla. Igår kom släkten och grattade i förskott, nu kan jag stolt meddela att jag är rik - tillfälligt, men det duger. Pappa har äntligen satt in mitt underhåll på kontot. Sjutusen rakt in på mitt sparkonto tackar jag inte nej till, men det problemet att han är skyldig mig mer än pengar är ett faktum. Sorgligt att han bara vet av lösningen genom klöver. Katrin bakade cupcakes till min ära med ljusrosa glasyr och strössel ovanpå, de smakade underbart. Jag har världens bästa syster när hon anstränger sig och vill. Ikväll är jag bjuden på kalas hos Max som också fyller tjugo. Paulina, förlåt att jag överger dig i Härnösand en lördagkväll men det kommer en livslängd andra. Det var evigheter sedan jag såg min gamla klass så de behöver lite omtanke de med. Mamma kokar blåbärskräm åt mig så jag ska kila ner och äta. Hjärta mamma.
Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Låter fint!