tisdag 10 mars 2009

dont worry, be happy

Jag har slutat för dagen och jag är minst sagt väldigt trött. Det tar på krafterna att skapa konst. Jag funderar på att ta en powernap lite senare och kanske gå och handla efter det. Jag har sjukt lite i mitt kylskåp som går att äta. Typiskt mig som blir okreativ efter lovet, jag har tappat de mesta av min viljestyrka och nu med ny snö blir jag extra dryg. Som sagt, jag vill ha vår! Jag vill kunna gå barfota i gräset och höra hur fåglarna kvittrar, jag vill bli så där bubblig i magen och ha fjärilar som flyger varje gång jag tänker på någon speciell. Jag måste säga att jag är lite nyfiken på vad som skulle kunna bli.
Jag köpte en jättefin ljusrosa skål på Lagehaus igår, den pryder nu mitt köksbord innehållande valnötter. Jag köpte också ett par spetstrosor för några dagar sedan och brun-utan-sol bodylotion från ACO, om inte solen vill komma till Petra får Petra komma till solen. Dock hoppades jag på att det skulle bli bättre väder när jag köpte den. Ett par fina trosor ville jag unna mig själv att vara snygga i med bara mig. När dagarna känns tunga och gråa brukar jag ge mig själv en morot och då passar trosor utmärkt.


Nu ska jag se om det finns något bra på tv och göra varm choklad. Hejdå.

Inga kommentarer: