torsdag 26 mars 2009

its a beautiful day

Det blev Övik igår kväll. Jag fick åka med en jättesnäll busschafför som lät mig åka gratis, vilket flyt jag har! Det var en ybuss med lyxvarianten och mysbelysning. Jag mådde hur gott som helst och lyssnade på Jamie T hela vägen hem. Jag gillar ybuss och snälla gubbar, hoppas han kör mig någon mer gång. Hädanefter tar jag ybuss före dintur for sure.
Jag är verkligen nöjd med livet just nu. Tjugo tror jag är ett avstamp för förändring till det bättre, som tonåring var det bara en taskig prövotid. Jag letar fler utbildningar och just nu vill jag prova på allt: textil, design, grafisk form, skribent men framförallt foto. Design har jag blivit mer intresserad av och tack jesus för distans. Funderar på konstskolan och design, jag vill hinna med så mycket som det går. Men nu, klä mig och bussen till centrum.

Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har du iofs väldigt rätt i. Daemons mamma är runt 50 års åldern och pluggar fortfarande också. Så ja, man blir nog aldrig för gammal att plugga.