torsdag 12 mars 2009

youre simply the best

Jag fick morotskaka på skolan idag! Freja hade bakat och bjöd alla som är med i bakgruppen. Nästa vecka är det min tur, jag funderar på kladdkaka. Jag har köpt fotopapper från Photax som jag ska hämta ut på posten idag och jag ska bege mig snart. Äntligen känns det som jag är påväg att komma ur min svacka av okreativitet, fåglarna har börjat kvittrat ute :)
Lovisa ordnar förfest i helgen och jag ser fram emot det, efter ska vi på venissage för vår lärare Johan ställer ut. Det blir mat, bar, mingel och förhoppningsvis dans senare på kvällen. Igår var jag och Tuva på onsdagscafé på Pipeline, det var riktigt fint och gratis med konserter. Den här gången uppträdde Karin Park och hon var jätteduktig, hennes röst är underbar. Jag har riktigt ont i ryggen så jag stannar nog hemma ikväll. Jag, min säng och tv. Det är bara skönt att zappa och inte göra så mycket. Senare måste jag diska också. Skit. Min mamma gillar att diska, jag har tyvärr inte ärvt hennes intresse.

Jag älskar min mamma (L) Hon borde få en medalj i allt, speciellt sina talanger över msn.

Christina säger:
Vad duktig du är som städar. Skönt att sova ut imorgon. Gå inte ut ensam sent på kvällen - jag är rädd om dig.
Christina blinkar:
Spela upp "Bow"
Christina säger:
vad jag är cool jag kunde skicka en figur-filur haha
petra. säger:
haha, jag älskar dig.

Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

u go christina (: /paulina