torsdag 19 mars 2009

bakom mina solglasögon

Idag mår jag bättre. Det är på tiden att jag börjar ta tag i den delen av mitt liv jag har skjutit upp så länge. Jag pratade med Jannike och vi bestämde oss för att börja träna tillsammans. Jannike går redan på Friskis & Svettis och det kan klart duga för mig också, nästa vecka är det yoga som jag ser fram emot. Roligt att träna tillsammans med Jannike, hon är en jättebra vän med långt vitt hår och en guldfisk som inneboende (hon hade guppis också, men guldfisken åt upp dem :( mördarfisk). Jag är lite avis på hennes långa hår. Jag vill att mitt ska börja växa mycket mer, till sommaren ska jag banne mig ha riktigt långt hår.Jag får käka b-jäst och köpa fantastiska hårkurer.

Helgen blir till Härnösand och Paulina. Mamma och Katrin skulle ev. komma på lördagen så jag får se hur jag får klämma in det. Jag saknar mamma och syster jättemycket så det blir skönt att de kommer. Sofia skulle ha en fest imorgon men jag tror inte jag hinner med allt. Det skulle vara otroligt roligt, men jag får inse fakta vilket jag sällan vill göra. Helgen kommer iallafall bli bra med tjejer och bus.

Nu ska jag ta på mina solglasögon och gå ut i solen! Hejdå.

Inga kommentarer: