måndag 9 mars 2009

Paulina




So close no matter how far (L)

17:14
Ja, då har jag varit på systemet och för första gången köpt vin själv. Körsbärsvin. Ikväll kommer Jannike på middag och då tänkte jag att vi slår på stort. Ganska ovärt för jag slapp visa mitt leg. och det är väl hela poängen, men det är gott vin så jag klagar inte. Det kommer bli en trevlig afton iallafall, hoppas ni får det också. (och tänker lite extra på mig som fyller år).

21:39
Unni och Nora ringde just och sjöng i telefonen :') Gud vilka fina vänner jag har, som inte glömmer. Jannike gick halv nio då vi hade ätit upp kycklingen och salladen, det är alltid lika mysigt med tjejsnack och en god måltid. Jag har nyss duschat och tagit på min rosa väldigt sköna morgonrock. Jag är väldigt glad att så många kom ihåg mig, inatt kommer jag sova gott. Godnatt alla underbara.

1 kommentar:

Anonym sa...

porr;) /ph