söndag 13 september 2009

when I come around

Det har varit jätteskönt att åka hem i helgen, det behövde jag verkligen. Nu har jag vilat upp mig och mår mycket bättre tack vare mängder med chai te och spray. Helgen har varit trevlig och jag har inte just gjort någonting. Katrin och jag har tagit promenader bland höstlöven och gått på stan och handlat nyttigt. Bland annat hittade vi trattkantareller för bra pris eftersom det var marknad på torget. Sedan åkte vi hem och stekte trattarna med smör. Jag lyckades smitta Johan då jag var hos honom en snabbis innan Övik. Förlåt. Hoppas du blir frisk snart. Jag har handlat bananer, hårfärg och mörk choklad så nu klarar jag mig här uppe ett tag till. Nu ska jag arbeta med uppgifter i Photoshop och sedan lägga mig tidigt. Godnatt. 

Inga kommentarer: