fredag 11 september 2009

in the end, love is the only thing that counts

Jag har spridit baciller i alla utrymmen som finns och jag använder nässpray så mycket det bara går. Jag fick en gråtattack för en stund sedan därför att min energi verkligen är på botten och allt känns hopplöst. Dock känns det bättre i halsen och det är på tiden. Jag hoppas verkligen att Johan kommer och att jag blir mycket bättre tills lördag.
Jag söker praktikplats eftersom det alltid är bra att vara i tid. Området jag söker till är mode inriktade tidningar så som ELLE och Plaza. Det är lika bra att bre på lite även fast jag mycket väl vet att det är svår konkurrens av de allra största. Jag blev jätteglad när jag fick tillbaka ett svar från Modette som skrev att de var intresserade av någon. Det jag skulle göra var att skicka några arbetsprover och eventuellt skriva lite om mig själv. Modette, ni gjorde min dag så mycket bättre!

Jag ska gå ut en promenad när Katrin kommer hem. Jag gillar att löven har börjat bli gula och att luften känns mycket friskare.
Hon ville gå på bio snart, The ugly truth med Katherine Heigl i en av huvudrollerna som jag tycker om. Jag vill gärna se The time travelers wife när den kommer ut. Jag bara älskar Rachel McAdams och det verkar som en jättefin kärlekshistoria. Jag tänker fortfarande vara naiv och tro på villkorslös kärlek, passionerade kyssar som pirrar i hela kroppen och lyckliga slut. Hejdå.

Inga kommentarer: