måndag 14 september 2009

monday

Jag känner mig orkeslös och sliten. Förkyldningen är tydligen inte borta till hundra procent och för säkerhets skull går jag fortfarande runt med halsduk runt halsen. Vi har fått flera uppgifter med InDesign men jag orkar inte fullfölja dem ännu. Jag ska sätta mig ner och fundera på vad jag verkligen vill med mitt liv, vad jag vill bli och resonera kring möjligheterna. Jag ska göra en lista med eventuella yrken och vägar jag skulle kunna ta för att nå mina mål. Jag gillar listor. Mitt liv hittills skulle kunna bli en enda lista, dock en väldigt väldigt lång. Mycket har jag varit med om och mycket kommer. Det är kallt i min lilla skrubb på kvällarna och jag sover fortfarande med tjocksockar. Höstvädret dagligen är det dock inget fel på, solen skiner och löven prasslar så höstigt. Ikväll ska jag gå en promenad och färga mitt hår, tänka på vad vill göra härnäst och koka en stor kopp te. Låter som en plan. Hejdå. 

Inga kommentarer: