torsdag 3 september 2009

thx for the memories

En ny dag och jag förvånas över att jag inte behöver dra mig upp ur sängen eller rent av ta en tupplur mellan tangenterna. Jag är inte speciellt morgonpigg utan brukar mest hoppa över frukosten för att få sova en stund till, men idag känner jag mig redo att möta alla utmaningar. Sommarlovet kändes på tok för länge och visst var det skönt, men jag blir väldigt lat över ledighet. På ålsta håller vi på med InDesign, Illustrator och Photoshop. Jag älskar InDesign och ser framemot att få komma igång med texter. Jag håller på att göra en uppgift i grafiskt design som ska berätta vem jag är, det får vara texter eller bilder på atre. Jag har valt att göra ett kollage. Vem jag är som person är väldigt svårt för det finns så mycket under pannbenet men jag valde att göra kollage av mina närmaste. Det är dem som har format mig till den jag är och gör så att jag fortfarande utvecklas. Jag har gamla bilder från när jag var liten och några nya som jag tycker speglar mig. Ni förstår inte vad ni betyder för mig. Allt, och lite till. Mamma fick en av de största bilderna för hon har en guldmedalj i det mesta som hör mammor till. 


Inga kommentarer: