torsdag 17 september 2009

for you I bleed myself dry

Nu får jag skärpa mig. Jag brukar inte vara så lynnig och ofokuserad, det är dags att rycka upp mig från de tankar som orsakar problem. Jag blir bara arg på mig själv som låter känslan smyga sig på, den som suger ur all kraft och som inte lämnar något kvar. Det blir nya tag framöver. 
Eftersom jag har mått dåligt och förkyldningen (mest yrsel och illamående) sitter kvar så åkte jag till Paulina i tisdags. Paulina är alltid så bra på att läka och få mig på bättre tankar. Jag gick på mina impulser, som jag alltid vill och borde göra, och åkte med Paulina till Härnösand som jag skrev tidigare. Vi tände levande ljus och drack chai. Onsdagen åkte vi till Jimmy och umgicks hela dagen och det var fullt så trevligt som det alltid brukar vara. Kvällen spenderades hos Nille och på Bittens där jag träffade fler av mina kära. Att bara få komma bort har gjort mig positivare till det hela och ni hjälper mig så otroligt mycket med att bara vara där. Jag träffade en irländare som gav mig en konstig men söt komplimang, när jag pratar så rör sig min näsa ganska charmigt. Jag har aldrig gillat min näsa i profil men han tyckte den var fin. Jag fick min första irlänska kyss och den var inte heller så tokig. Det känns som evigheter sist. Idag har Paulina och jag tagit det lugnt, vi har bara legat i soffan med MTV Music Awards.

Jag är tillbaka i Fränsta nu med betydligt mer energi än tidigare. Jag kallsvettas och är yr fortfarande men det var det värt, hoppas jag bara blir frisk någon gång. Hejdå. 













jag och Johan












sylo's

Inga kommentarer: