torsdag 24 september 2009

heipa

Igår kväll var jag och simmade med Mathilda och Fanny från modedesign. Det är bra att jag äntligen har tagit tag i allt nu och kan bygga lite muskler, nu har jag nästan ingenting. Cred till mig. Jag ska simma en gång i veckan och gå promenader alla andra dagar. Då löser nog sig allt till det bästa. Efteråt samlades vi i allrummet och såg Silent Hill, den filmen är mest äcklig än läskig. Det är mysigt att sitta ihopkrupen i soffan bland folket, knaprandes mörk choklad och dricka rykande varmt te. 
Imorse när jag tittade ut genom fönstret låg tjock dimma som tidigare över ängar och åkrar. Det såg så mysigt mjukt ut. Jag måste fotografera mitt personporträtt som vi har i uppgift till måndag: vi ska dokumäntera en okänd person genom fem till åtta bilder. Det kan vara en person som man känner litegrann men ändå inte riktigt. Det ska bli roligt att se vilken person det kommer bli. Winnerbäck kommer till Övik i november. Jag måste boka biljett snarast, jag vill inte missa honom. Det ser jag fram emot. 
Nästa hot topic: Johan ska åka till Finland. Vad i all sin dar ska han göra i Finland? Han är sådär dryg och vill inte säga och då blir jag desto mer nyfiknare. 

09:26Johan

ölkjhgfdsaghjklö

09:29Petra

fhdfghgdfg!!

09:29Johan

aqwerftgjp

09:39Petra

jag ska också dissa dig fett mycket nu framöver. bara sa du vet.

09:41Johan

och varför det?

09:42Petra

för att du aldrig är hemma de helger jag kan, sådetså

(och jag kan typ jämt)

09:43Johan

de e väll inte mitt fel att du e dålig på att planera dina sundsvalls resor? hahaha

men du nu ska jag dra te finnarna så du får la ha de så bra!!

vi höres!

09:48Petra

men seriöst, vad ska du göra i finland?

09:48Johan

wertgyio

09:48Petra

men hagahsfash på dig!

hejdå

Inga kommentarer: