tisdag 12 maj 2009

work it baby

Idag är jag förkyld, och det känns verkligen i hela kroppen. Inte en chans att jag skulle orka koncentrera mig på kroki så jag stannade hemma, lika bra. Hoppas jag blir bättre imorgon. Jag blir lite fundersam om jag har fått något virus eller liknande, jag har ont i musklerna med jämna mellanrum och det vill inte riktigt släppa den trötthet som jag har. Jag tog en rejäl sovmorgon till tolv, och jag brukar ändå vara ganska morgonpigg av mig när det väl kommer till kritan. Resten av dagen blir nog ihopkurad i en filt med en temugg.
Igår var det en minst sagt inte så meningsfull dag. På skolan har vi haft städdag (som vi har +4 dagar till) och jag har fått området fikarummet, vilket inte låter så farligt, men så fel vi har. Jag fick stå från två till fyra och diska alla försvunna kaffekoppar med möggel! De har legat på hemliga gömställen hela året med kaffesump i, ni vill inte veta hur äckligt det kan bli. Jag dricker inte ens kaffe på skolan så jag är uta
n tvekan inte den skyldige. Jag är ganska säker på att jag spontan åker till Övik på onsdag, jag flyr fältet och överger vårt fikarum till dess öde. Det känns både skönt och hemskt att avslutningen är nästa onsdag. Hemskt för att alla skiljs åt och åker åt olika håll. Skönt för att slippa kroki och sump.Även fast jag är sjuk hade jag tänkt göra sysslor, jag har bokat tvättstugan två och ska dona lite här hemma.

Jag kom över de här små humörboosterna. Hur söta som helst! Det skulle inte vara fel att få dem i present.




im
inlove

Inga kommentarer: