lördag 30 maj 2009

jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor

Helgen har varit och är fortfarande jättefin. Vädret idag har varit den varmaste hittills, jag och Paulina har svettats oss igenom dagen på Ikea och Birsta City. Jag köpte ett par svarta leggings och ett långt linne, väldigt användbart såhär dags. Det är alltid så trevligt att hitta på med dig Paulina, varje dag händer något nytt som vi upplever med varandra. Jag sov över igår till idag i Härnösand och andra natten pratade jag t.o.m i sömnen, haha! Jag brukar prata i sömnen väldigt ofta men det är lika spännande varje gång att höra vad jag sa. Igår var vi och hälsade på bästa pullan i Kramfors och det var så trevligt att se honom igen. Han hade slimmat ner sig totalt och mådde mycket bättre, bra för dig! Vi drack kaffe med smak av apelsin och pratade om allt som har hänt senaste.
Nu har jag kommit till Sundsvall igen. Mina växter har tack och lov klarat sig och allt är där jag la dem sist. Jag har köpt lite godis och ska göra popcorn, ibland får man faktiskt unna sig allt vad man vill. Hejdå.

Inga kommentarer: