måndag 18 maj 2009

true love never dies

Jag vill ge ett guldhjärta till min älskade Paulina. Vi har skrattat, gråtit, snubblat, sjungit oss genom livet tillsammans, och aldrig att det blir tröttsamt. Vilka otroliga minnen vi har från förr. Tänk att vi har hunnit med så mycket av vad livet har att erbjuda. Ibland måste jag stanna, ta ett djupt andetag och tänka tillbaka på dessa tider med ett leende på läpparna. Du känner varje ben inom mig så som jag gör, vi vet allt och lite till om våra innersta hemligheter. Jag kan göra och säga vadsomhelst för du lyssnar och ger mig stöd. En sådan vän skulle alla ha. Livet ut

Sedan måste jag absolut rekommendera frukt- och bär te. Speciellt euro product's raspberry, med färska hallonkorn och en fyllig doft av sommar. Färgen blir så giftigt röd och jag älskar verkligen de små tepåsarna.



Hallon
är

gott!


Inga kommentarer: