söndag 3 maj 2009

bio med mina bönor

Ikväll ska jag med Tuva och Lovisa på bio. Vi ska se X-men Origins som har Sverigepremiär, och den verkar ruskigt bra. Det är alltid så himla mysigt att sitta nerkrupen i en mörk salong bland popcorn och spänning. Synd att det kostar så mycket bara, annars hade jag gått varje helg.
Helgen spenderades i Övik med solsken och glädje. Jag träffade både Paulina och Ludvig som hade saknat ihjäl sig efter mig. Jag klandrar dem inte. Jag övertalade t.o.m Ludvig att få tummen ur arslet och hälsa på mig snart, eftersom han inte har gjort det än. Han ska tydligen bli stockholmare i snar framtid, jag tror dock inte han pallar två månader om jag känner honom rätt. Paulina är ledig i veckan så hon kommer och hälsar på hela. Du är så snäll och så välkommen! Hejdå.

Inga kommentarer: