torsdag 21 maj 2009

hejdå KOMS1

Idag är jag bakis. Det var nog inte så bra att blanda rött och vitt vin. Jag pallar inte fylla mer, det tär så mycket på mig och sedan är det sällan värt det. Jag känner mig som en tråkig femtio åring när jag säger att det nog är lite old school med alkohol ändå. Jag minns att jag fick en gin och tonic av Erik, hälften hälften och jag gillar inte alls gin. Isa och jag kissade i duschen eftersom källarlokalen inte hade någon toalett, gud vad galna situationer det alltid blir för mig på fest. Johan hade en jättefin fluga och blev jättefull som vanligt. Generellt var det en bra kväll och en bra avrundning på ett år. När jag skulle gå hem efter att ha kramats hårt så bröt jag ihop lite. Jag bryter alltid ihop, för det är så himla sorgligt det faktumet att några får jag aldrig träffa igen. Vår klass har verkligen haft världens bästa konstnärliga själar. Lycka till alla, hoppas vi hörs av senare i livet. Hejdå.

Inga kommentarer: