lördag 23 maj 2009

ume nästa

I förrgår kom jag till Övik. Det är så mysigt att komma hem till mamma och lilla, men å så älskade Själevad när allt kommer omkring. Ordspråket heter gräset är grönare på andra sidan men det tror jag inte på för fem öre. Vi är precis där vi ska vara vid tidpunkten. Igår åt jag italiensk glass med Paulina, det var hur gott som helst med jorgubbssmak. Vi tog en dag på stan för oss själva vilket behövdes.Jag hittade en fin bikini som såg lite femtiotal ut med gula och vita ränder, nu vill jag bada så fort som möjligt i den skönheten. Kvällen till ära ska vi till Umeå och kulturnatta. Det kommer blir roligt att bara stosa runt bland musikscener och marknadsstånd. Vi ska ta Jonas bil så vi kan åka hem när det än passar och det är himla skönt att slippa bussen hur som helst. Nu ska jag göra mig färdig och sedan åka. Hejdå.

Inga kommentarer: