torsdag 28 maj 2009

när du har mig förlorar du mig aldrig

Nu känns det verkligen som jag kommer någon vart! Många har svarat på min förfrågan om jobb till det positiva, jag känner absolut att jag måste göra någon nytta snart. Det blir nog äldreboende får vi hoppas. Jag ska jobba arslet av mig i sommar, men också hinna med att bada mycket och roa mig. Det kommer bli en bra sommar.
Inatt var jag uppe till två och fick små söta sms som plåster på såren och smör om hjärtat. Förlåtelse är det finaste vi kan fråga om men också ge. För allt som är värt är du bara en ensam liten person i för stora kläder som är väldigt rädd och trött. Jag har alltid gillat utmaningar. Det blir nog så att jag åker till Sundsvall i helgen. Hoppas mina krukväxter har klarat sig! Mina låtsas-bebisar.
Idag ska jag ha en liten hälsodag, det brukar jag ha någon dag i veckan. Äta nyttigt, motionera (har gått hela åtta kilometer idag), dricka vatten, ansiktsmask, inpackning, göra fotbad och liknande. Skämma bort mig helt enkelt, det är jag bäst på. Hejdå.

Inga kommentarer: