lördag 9 maj 2009

i know its true, no one heals me like you

Idag har jag varit på födelsedagkalas hos Tuva. Egentligen fyllde hon i onsdags men hon var gullig att bjuda ändå. Hon hade bakat tårta och bjöd på kakor, te och saft. Tårtan var jättgod med marrängbotten och glass. Vi lyssnade på Louie Armstrong med mycket skratt och prat, jag är så glad att jag har så fina vänner! Tuva och Magnus har så himla fin lägenhet, det är en hyresrätt i ett vanligt hus på vinden. De har renoverat i bohemisk hemmatrevlig stil och jag älskar det.
Ikväll tänker jag kura ihop mig i sängen med gammaldags vaniljglass. Jag ska bara ta det lugnt med Sheryl Crow i bakgrunden. Jag kan inte sluta nynna på den för den sitter som inpräntat i hjärnan. Det går inte! Hur som helst, klockan är mycket och jag ska lägga mig. Godnatt.

Inga kommentarer: