torsdag 14 maj 2009

for you i bleed myself dry

Jag känner mig tack och lov bättre idag, men jag tror fortfarande att jag har fått ett virus. Nu känns det dock som att allt äntligen börjar falla på plats. Jag är stolt att kunna säga att jag klarar det mesta, det enda som behövs är tid och envishet. Det blir nog så att jag stannar i Sundsvall ett år till, men ingen skada skedd. Jag trivs jättebra i min lägenhet och i den omgivningen. Jag ser det som ett extra år att fila kunskaper och bli ännu duktigare. Det dröjer inte länge kvar tills det blir sommar, jag känner att jag blir mycket mer positiv vid den årstiden. Allt kommer lösa sig! Jag promenerade fem kilometer idag och igår, hurtigt av mig - och det ska fortsätta så. Jag har varit på jobbintervju, och det lät lovande att jag får det. Jag lyssnar på yellow med Coldplay och nynnar med, gud vad bra den är. Jag har tvättat håret och ska låna Katrins hårrullar. Riktigt fina korkskruvslockar vill jag ha nu. Jag vill också ta en fika i staden, det var så länge sedan känns det som. Först, bli fin i håret. Hejdå.

Inga kommentarer: