tisdag 24 februari 2009

tills vi åldras och jorden går under


Jag saknar min paulina jätte jätte mycket. Läs hennes blogg: paulinaxx.blogpot.com
Du är den bästa. Tack att jag har dig. "plz dont take my suneshine away..."

Idag har jag kommit på mig själv med att titta på The Hills väldigt mycket. Det blir lätt att man kedjetittar och gör det intressant på det viset. Pinsamt nog har jag haft en sådan period med Beverly Hills för ett tag sedan, som nu min syster har tagit över och slaviskt tittar på. Nyss tog jag en underbart härlig varmdusch och det måste jag säga har varit dagens höjdpunkt. Det är svårt att slå känslan efter en varmdusch och en insmord kropp. Ikväll tror jag nog det blir en mysig kväll med mig själv och Twilight. Jag måste verkligen skärpa mig och läsa ut boken någon gång, Katrin har börjat på femte (!). Imorgon hoppas jag på onsdagscafé med Tuva. Det blir säkert en bra dag om jag sover hela min skönhetssömn det vill säga. Igår ringde jag och väckte Paulina, förlåt för det! Nu kan jag iallafall spela skivor igen. Svante är duktig när han själv vill. Nu ska jag gå på en promenix. Hejdå.

1 kommentar:

Devinia sa...

H*n sparkar ständigt och jämt. Ibland kan jag bara ligga ner och kolla på magen när det rör sig där inne och det är så underbart. ^^