måndag 16 februari 2009

get up on your feet

Jag har mycket disk att diska, tvätt att tvätta och nu måste jag verkligen snåla månaden ut. Jag har dock inte så mycket skräp och sopor men det kan bero på att jag har en ganska liten mage också, och det är en lättnad. Men jag måste städa snart känner jag. Jag gillar inte att städa, sedan är jag en person som skjuter upp saker hela tiden. Ja men det där kan jag göra imorgon, jag har inte tid just nu osv. Jag har rätt dålig självdiciplin på mig själv. Efter skolan var jag och fikade med några ifrån klassen, jag tog grön te som vanligt - inget socker. Jag har verkligen saknat alla fikastunder med mina klasskompisar som i början var ganska många då plånboken blev tom snabbt. Jag känner mig konstigt nog mycket mer fri nu, både att umgås med kompisar och att prata mer öppet. Det känns som jag håller på att bli mig igen. Den som är gladare och skrattar hela tiden om allt roligt och trevligt. Nackdelen med förhållanden för mig är att jag blir lite i skuggan och sedan kan jag känna mig ganska instängd. Jag måste få plats och uppskattning i förhållandet, någon som tröstar mig när jag är svag och ger så mycket som jag förtjänar att få. Jag hoppas absolut att du hittar din väg i allt. Trots allt förtjänar du verkligen det.

Nu lagar jag spaghetti och thai curry som jag hittade på coop konsum igår. Hoppas det blir något roligt ikväll. Den som lever får se. Hejdå!

Inga kommentarer: