måndag 2 februari 2009

rise and shine

Min dag har bestått av mandariner, grönt te och en massa skisser av kroki. Johan och Erik har äntligen ordnat en klassfest, som uppföljare av senaste som dock inte slutade så bra som jag hade hoppats. Den 13e februari har vi planerat in, med lite tur slipper jag kanske vara bakfull på alla hjärtans dag. Jag hade tänkt jobbat övertid med framkallning ikväll men vätskan hade nästan tagit slut så nu är jag hemma igen utan resultat. Jag får roa mig med att beställa fotomaterial över internet istället: jag behöver fotopapper och diverse. Christer och jag har hittat en ny bra serie som heter Fringe som vi har kollat på den senaste tiden. Det händer fortfarande att Christer kommer till mig under veckorna och är sådär mysigt kramsjuk.

Paulina har utmanat mig att skriva en lista över saker jag vill kommer hända och som kommer hända 2009:

1. Bakdagar, fester och tillställningar med Johan.
2. Jobba med arbetsprover och börja fotografera mycket mer.
3. Läsa ut Twilight, jag är så otroligt dryg i att ta tag i saker.
4. Ev. köpa en kattunge, hoppas snart men vi får se.
5. Åka utomlands? Jag vill, jag vill.

Inga kommentarer: