söndag 22 februari 2009

i love sweets


Nu har syster åkt hem efter två dagar hos mig. Det var sjukt mysiga två dagar fullt med skratt och den bästa typen av humor, jag hoppas hon kommer snart igen. Igår promenerade vi in till stan där vi fyndade väldigt fina saker: jag köpte en bricka med bakelsemotiv på, en I love sweets burk på Lagerhaus och en supersöt babyrosa klänning på Gina. Hoppas det blir sommar fort nu så jag kan börja ha den. Balsam köpte jag också för det var akut och det invigdes idag, riktigt bra balsam för trött och slitet hår. Vilket får mig att tänka på att jag måste toppa det snart för jag kan inte minnas när jag gick till en frisör sist. Idag bakade jag muffins med bananer i. De blev ganska bra med tanke på att jag inte är världens bästa på att baka, bananerna blev helt klart favoriterna så jag petade ut dem först. Jag funderar dock på att göra hårda kakor nästa gång och stoppa i min burk. Jag saknar redan Katrin och mamma smått men på sportlovet ska jag åka och hälsa på. Jag får se hur det blir med tatuering på sportlovet, antingen väntar jag ett tag till vilket kanske är bäst med tanke på ekonomin. Imorgon har jag konsthistoria och målning veckan ut, jag måste uppenbarligen köpa en till duk. Nu ska krypa ner i sängen igen och se ett till avsnitt av Life. Hejdå.

Inga kommentarer: