söndag 15 februari 2009

happy fucking valentine

Jag sitter fortfarande uppe för jag har ingen lust att gå och lägga mig just nu. Johan har gjort mig sällskap under småtimmarna och har nu gått, han räddade dagen från att bli totalt misslyckad. Och paulina, såklart. Igår blev det ingen klassfest utan jag valde att åka till pullan istället som också hade fest. Väl framme drack jag tequila och vin, jag misstänker att det var tequilans förtjänst att jag blev så fruktansvärt bakfull imorse. Det var roligt som alltid, tack pullan för ännu en lyckad tillställning. När klockan var ett packade vi ihop och åkte till Härnösand och jag fick sova över hos Paulina och Jonas. Det var en trevlig lördag med Paulina som jag har längtat så mycket på. Vi köpte melon med mörk choklad till och hade en dag framför tvn, bara pratade och tog det lugnt. Senare på kvällen fick vi idén att åka till Sundsvall och äta på lyxig resturang, vi hittade en källarkrog och beställde in maträtter. Jag tog bara en förrätt med gravad lax för jag hade inte råd med så mycket annat. Det var meningen att Christer skulle göra oss sällskap men allt blev så fel.

Jag var villig att ge en andra chans men nu har jag inga som helst planer för det. Jag har haft tålamod men nu orkar jag inte längre. Han lämnade mig där på gatan och gick ifrån mig på alla hjärtans dag. Jag hade ingen aning att du kunde vara så låg men jag bryr mig inte längre. Jag packar en påse med dina saker som du glömde hos mig.

Som tur var Paulina där och tröstade mig och sa till mig att släppa allt. Det blev en inte allt så grå dag trots allt med nära vänner, hundar och te.






im still a rockstar

i got my rockmoves

and i dont want you tonight

Inga kommentarer: