torsdag 5 februari 2009

i wanna dance with somebody

Det blev utgång med Johan iallafall. Och vilken utgång sedan, en galen och otroligt rolig kväll med andra ord. Vi dissade kåren och valde att gå till Irish istället där vi träffade några ytterst trevligt människor, hade aldrig sett dem förut men det är poängen med att gå ut och hitta nya äventyr. Jag blir väldigt impulsiv och smått kriminell när jag är riktigt berusad som jag var, jag hittade min medbrottsling vid namn Sofia om jag inte minns fel. Vi smög upp till ett hotell ovanför Irish och knyckte alla deras blomkrukor, två. Jag trodde jag hade vuxit ifrån sådana finurligheter men icke! Fortfarande lika kul som när jag var mindre att sprida galenskap och hyss. Hela kvällen fick jag i uppdrag att konka på min krukväxt, växten är det väl inte så mycket liv i nu men krukan var fin och jag ville bestämt ha med den hem. Efterfesten var i skönsberg med de trevliga människorna och vin. Nostalgilåtar som Whitney Houston's i wanna dance with somebody spelades och mitt hjärta fylldes av glädje, jag älskar den sången. När de insåg att jag sedan inte var intresserad av någon på festen så ändrade de dock skepnad och blev ganska patetiska. Killar är inte mer än patetiska när de har tjej och även stöter på en annan, jag hatar det. Så respektlöst. Iallafall, jag och Johan fick gå hela vägen till grönborg där jag bor, från skönsberg. Och det är en ganska så rejäl promenad. Men vi hade som sagt en trevlig kväll. Och mer väntar!

Inga kommentarer: