onsdag 25 februari 2009

nu känns livet äntligen lättare

Solen skiner och timmarna har blivit ljusare. Tack och lov! Mörker kan vara trevligt i måttliga mängder men nu får de ta och ge sig. Jag vill ha vår. Det är så skönt att andas, leva, vara när fåglarna kvittrar och allt känns blått som himlen. Plus att mina foton till arbetsprover kom idag från Crimson. Jag gillar Crimson. Jag såg Johan från mitt fönster alldeles nyligen påväg hem :) Johan har dödliga talanger att teckna, gillar att baka och är bra på keyboard. Och att sjunga. Hans mobil har slutat funka dock, det går att ringa med den men inte att ta emot sms konstigt nog. Nu måste jag ringa med min taskiga telefonskräck, men det är klart mycket värre att prata med okända än med honom. När jag tänker på alla fina vänner jag har kan jag inte göra annat än le. Jag ler med hjärtat så det syns kilometervis. Jag har de absolut bästa, och jag skulle inte byta ut dem för guld och rikedommar. För jag är rik iallafall. Kortfattat: en bra dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hejdå.

Inga kommentarer: