lördag 7 februari 2009

suck my toe, neighbour

Gårdagen var lite av ett kaos. Jag upptäckte att jag hade tappat min plånbok och alla mina kort i den. Jag sprang runt och letade förbrilt i min lägenhet, jag sprang t.o.m till skolan och var ute och letade men jag hittade den ingenstans. Jag försökte tänka tillbaka vart den kunde vara men jag har så uselt närminne, allt är så typiskt mig. Nu är jag i Övik för att ta det lugnt och samla tankarna: inte stessa upp mig för mycket. Hoppas bara den dyker upp snart. Jag saknar dig.
En gladare nyhet är att min granne ovanför har blivit vräkt. Det är så skönt att sova på nätterna. Ikväll ska jag vara med min fina paulina och se melodifestivalen även fast jag ogillar den starkt, äta semlor med mormor och ev. gå ut på äventyr efteråt.
To be continue!

Inga kommentarer: