måndag 5 oktober 2009

vi skapar med våra hjärtan

Igår fanns inget internet i hela skolhuset. Jag måste verkligen köpa en bärbar snart, så mycket smidigare. Jag ska unna mig en riktigt bra och fin som rymmer alla program som jag behöver. Om inte jag var produktiv i förrgår så var jag det igår. Jag satt och bearbetade bilder, text och kollade upp utbildningar till kl halv sju. Jag har äntligen kommit på vad jag vill göra, eller, iallafall fortsätta studera just nu. Grafisk Design. Art Director eller Creative Director skulle vara jätteroligt att studera vidare till och få in fötterna i media-branchen. Jag har alltid viljat skapa runt min omgivning och haft mycket fantasi på lager. Jag tror att vissa har den förmågan att fånga det inte ögat ser, dra till sig blickar, tänka nyskapande och inte fastna i vardagens rutiner. 
Min förkyldning verkar ha kommit tillbaka, idag efter lunch var jag så sliten att jag direkt gick upp på rummet. Jag var kall av frossa, trött, svag, ur balans och dessutom blodig. En riktig lång och utdragen dag med värk lite överallt. Billy fick känna på min panna och konstaterade att jag nog hade feber också, jag mår dock bättre nu tack och lov. Jag har varit och gått en uppfriskande kvällspromenad vilket gjorde gott. Innan läggdags ska jag gå upp till rummet och läsa lite, kanske ta en varm dusch. Godnatt. 

Inga kommentarer: