tisdag 27 oktober 2009

oh, oh cheri

Idag har jag en lång sovmorgon med pyjamas och Francoise Hardy. Fransk musik är den bästa inspirationen. Innan kom jag över ett gammalt Knight Rider-avsnitt med David Hasselhoff. Väldigt bra ljudeffekter, ingen kan slå Hasselhoff.
Igår köpte jag en väldigt skön och mjuk pyjamas som jag kommer gå runt med så mycket det går. Jag handlade Sia glass (romrussin, choklad) för det var sänkt pris dock försvann dem lika fort. Inatt sov jag gott så jag är iallafall något utvilad idag, och innan jag lade huvudet på kudden ringde jag Paulina. Jag saknar dig jättemycket och det är alltid så trevligt att prata, jag blir genast mycket lugnare då du är vid andra sidan luren.
Jag har filosoferat endel kring mina framtidsplaner och inriktning Grafisk design lockar mer än annat. Det skulle vara roligt att studera någon annanstans i Europa, men det får ligga på hyllan och damma ett tag till. Jag vill uppleva så mycket och därför aldrig heller sitta still för länge, eftersom tiden är så oförutsägbar. Jag äter valnötter och ska snart göra brunch. Imorgon åker jag till Stockholm och det känns helt underbart. Nu, dusch och brunch. Hejdå.

1 kommentar:

Susanne - Mamma till Roky sa...

Ja, det är samma här. Vill lära känna nytt folk som man bara kan vara med, man behöver liksom inte göra något speciellt. Men jag har så svårt att riktigt öppna mig själv för nya människor.

Jag håller alla tummar och tår som jag kan komma åt!