lördag 10 oktober 2009

happy birthday J

Nu för tiden köper jag mest kläder på second hand, dels för att jag gör en insats men även för jag hittar så mycket som just är i min stil. Fränsta har Eriks hjälpen som utbud och det finns hundratals fina saker i den pyttelilla butiken. Tidigare idag kom jag över en beige tjocktröja med ränder som passade otroligt bra och var billig, nu har jag bunkrat upp min garderob med många varma tröjor. Det behövs. 
Ångesten ligger fortfarande längst inne och ruvar. Det handlar om vad jag vill, vars jag ska och hur jag ska komma dit. Jag kan aldrig stå still på ett ställe för länge utan att bli rastlös, och ingen här har riktigt samma puls som jag. Det är aldrig för sent att ändra sig, dock kommer det lösa sig till det bästa. Ett nederlag kan också vara positivt som vi ständigt lär oss av. Ikväll ska Ålsta ha fest, temat är barnkalas. Det ska bjudas på fiskedamm och jag hoppas tårta. Jag ska nog färga håret snart, sätta upp det i två höga tofsar på huvudet och välja ut matchande kläder. Det blir nog roligt med liv och lite vitt (läs: flädersaft) i kroppen, eftersom jag dricker så sällan. Hejdå. 
 

Inga kommentarer: