tisdag 6 oktober 2009

feber på en tisdag

Jag blev liggande på mitt rum hela dagen. Imorse hade jag feber och sov in det jag behövde. Jag har inte haft någon vidare aptit, lite har jag ätit ändå för något måste jag få i mig till energi. Jag har läst på om design och tittat på serier inlindad i täcket med te och honung. Jag har lyssnat på lugn musik och skissat. Jag har tagit en liten promenad i höstkylan och samtidigt blivit makalöst andfådd, men jag är trots allt inte direkt frisk än. Jag köpte mjölk för min förra hade blivit sur så nu kan jag göra mängder med chai te igen. Imorgon ska jag bli frisk till skolan, jag orkar inte vara sjuk längre och dessutom ska Torps Tidning börja. Mamma hade skickat ett mail till mig, då jag läste det sista orden började jag nästan gråta. Såhär stod det: "Du är jättefin och jättestark innuti. Du vet väl om att du är värdefull. Jag älskar dig"
Hoppas ni sover gott♥ Godnatt. 

Inga kommentarer: