fredag 9 oktober 2009

friday I'm inlove

Jag har precis bokat biljetten och jag längtar alldeles förskräckligt nu. Måndagen den tjugoåttonde packar jag och åker till Stockholm. Johan och Konstskolan ska neråt på onsdag och titta på skolor och Konstfack så jag har privilegiet att följa med. Jag tänkte ta tillfället i akt och hälsa på några gamla men mycket kära vänner då jag ändå är bland civilisationen. Det känns som åratal då jag verkligen roade mig senast så idén kommer väldigt lägligt. 
Ikväll ska jag och Susanna på hockey (jag gillar inte hockey, det är endast för nyhetssyfte). Torps Tidning har vi börjat skriva i och hockey står (tyvärr) på listan över topics. Jag ska fotografera så det återstår att se hur det kommer gå. Jag har iallafall min favorit tele med mig, jag hoppas på det bästa. Nu ska jag ta en promenad innan mina ögon blir fyrkantiga. Jag hittade ett trevligt elljusspår igår. Hejdå.  

1 kommentar:

Susanne Euvel sa...

Ja, låter helmysigt ju. :)
Förstår det, jag är inte mycket för pappersarbeten. Jag vill jobba med kroppen.