lördag 17 oktober 2009

a piece of cake

Idag har jag skissat och trubbat ner all blyerts. Jag har mycket att ta igen från Konstskolan och behöver komma igång med både det ena och det andra, jag kunde dock inte vara mer entusiastisk. Jag har fått ett litet arbetsutrymme till ateljé där jag kan arbeta på kvällarna alldeles intill Johan. Igår förberedde jag och mamma alltihop inför flytten. Vi flyttade ut och in igen på samma dag och jag är överlycklig att det gick så smidigt. Nu bor jag på Norrmalmsgatan 8A väldigt centralt och fint. Alla saker jag hade med mig rymdes i det nya rummet med samma storlek, det gemensamma köket är bara en meter ifrån och duschen är mittimot så jag slipper springa. Det känns så bra. Jag planerar en liten grillkväll med öppen eld och mashmallows, som en inflyttningfest - igen. Hoppas det blir av och att jag fortsätter att vara lycklig i mig själv.

Inga kommentarer: