måndag 20 juli 2009

passion

Män är ett tidsfördriv. Choklad därimot, choklad kan aldrig vara fel: lever alltid upp till mina förväntningar, smakar alltid så gott och går att köpa på Ica. Jag har köpt Premium Dark pistage som jag ska sätta tänderna i senare ikväll. Fotbad ska jag göra till mina stackars fötter som nu värker alldeles otroligt, fötter måste också pysslas om då och då. Det är så fint i mälarhöjden och idag har solen fortsatt att skina klart. Jag vill inte åka hem, norrland är ju norrland men jag blir som mycket gladare här. Jag skulle kunna tänka mig att studera i Stockholm och bo i kollektiv. Vilka är med mig? Vi kan bo i ett ljusrosa lägenhetshus och alltid ha picknick på gården och fira varje kväll. Det skulle vara mysigt. Nu blir det fotbad och choklad. Hejdå.

Inga kommentarer: