söndag 5 juli 2009

wakeup call

Igår kom jag tillbaka till Sundsvall och har umgåtts med Johan igen. Det blev bara en promenad till Ica nacksta för jag var så himla trött efter gårdagen. Men det spelar ingen roll hur mycket jag strular till allt och pratar osammanhängande, du får mig på bättre humör och påminner mig om att le.
Jag tror jag har kommit i en liten svacka, jag är jättetrött och har ingen vidare lust till någonting. Tack och lov att jag ska jobba imorgon så jag rycker upp mig och får något gjort. Det är på tiden att sortera min umgängeskrets, de som bara gör mig besviken och ledsen får gå. Det är verkligen på tiden. Varför ska jag slösa energi på någon som inte har en aning om vad de vill? Sedan vet jag att jag förtjänar mycket mer. En glad nyhet som muntrade upp var att Tobias också jobbar på Lindgården i sommar! Han är också timvikarie och galet nog så kommer vi jobba på samma avdelning. Ingen garanti på att vi kommer träffas, men det var så roligt bara. Jag ser framemot morgondagen.

Jag älskar min mamma. Eftersom jag ska kliva upp tidigt imorgon och ta buss hade hon skickat ett mail med tider som jag kunde ta. Hon hade även skrivit några hjälpande ord på vägen och slutat med
"Många feta kramar från din lilla mamma". Mamma, jag får nästan hemlängtan.
Nu ska jag tvätta och städa lite, det behövs. Hejdå.

1 kommentar:

Anna T sa...

Svar på kommentar:
Yeah de vore najs! Jag är på om jag inte har något annat för mig just den dagen :)