torsdag 9 juli 2009

i keep all my friends safe, close to my heart

Hej!
Nu har jag hittat hit, vad roligt det är att läsa och vad fantastiskt bra du skriver, du skulle ju skriva en BOK för guds skull!!! Väldigt poetiskt och vackert ordflyt.

Vad kul att du ska till urkult jag funderar på att åka dit men jag får se. Blir sugen att börja skriva mer själv, det är underbart att skriva av sig.

ha det så fint!
kram
Tuva

Svar: Åh, jag blev så glad att du skrev! Tack så mycket. Det är jätteroligt att höra att jag skriver bra och att det är intressant. Jag tycker att du absolut ska med till urkult, du får gärna följa med mig och dela tält. Du kan kolla hemsidan om du vill, det är tre dagar med ren glädje. Jag är i Övik nu men jag kommer till Sundsvall nästa vecka. Då måste vi umgås och göra mycket mer. Många kramar!

Du är en riktigt bra vän. Vi gillar för det mesta samma saker och du är alltid lika lätt att prata med. När Lovisa kommer till Sundsvall måste vi fixa något. Nu ska jag se film: Narnia. Min favorit när jag var mindre, likaså nu. Jag ryser fortfarande när Lucy för första gången går igenom garderoben. Hejdå.



Inga kommentarer: