tisdag 10 november 2009

wake me up when november ends

Jag har ingen vidare lust med någonting just nu, och det är en jättejobbig känsla. Jag har som flesta andra sömnbrist, svårt för att äta och energiförlust. Jag vill rycka upp mig, jag måste för annars kommer jag tappa och snubbla i en för djup grop. Jag har varit på Apoteket och köpt vitaminer på burk och jag hoppas verkligen att det hjälper. Jag blir så uttråkad på att hela tiden vara med mig själv eftersom dem flesta uppenbarligen är för upptagna att göra sällskap. Egentligen är jag hur social som helst men hur lätt är det då aldrig någon i samma stad gör en ansträngning. Jag har iallafall lånat böcker på biblioteket. "Grafisk design - en introduktion" som jag ska nöta för kung och fosterland. Jag har bytt målning emot fotografi men har ingen aning om det kommer hjälpa få min glöd tillbaka. Den gömmer sig mest i askan nu för tiden. Jag vet vad jag vill, men vägen dit är mest suddig. Det blir att långsamt försöka bygga upp livet som det var förut.
Nu blir det spaghetti med pesto till middag och sedan böcker. /Petra

Inga kommentarer: