måndag 2 november 2009

make it happen

Jag behöver en förändring. Den drastiskt impulsiva person som jag är vill ständigt uppdatera sig med nya sysslor och föremål. Jag skulle avsky att ha dagar på rutin och alltid acceptera situationer som dem är. Det är mitt sätt att få saker och ting under kontroll, och att jag fortfarande har min frihet att styra vad jag vill göra härnäst. Även små förändringar är välkomna. Hårfärg har jag inhandlat men resultatet blir en hemlighet. Spännande. Det är roligt att fixa med hår.
Idag är jag i Övik och har nyss varit hos tandläkaren vilket är anledningen till den plötsliga hemvistelsen. Min tand har krånglat (framkanten på min ena framtand har gått av förut) och nu bestämde ersättaren sig för att lossna. Tandläkarna har limmat och fixat två gånger innan men den vill fortfarande befria sig, nu känns det dock mycket bättre. Hoppas det förblir så. Jag har gått runt med uttrycket av en hillbilly och det passar mig inte alls.
Ikväll ska jag återigen krypa ner under en filt och vira den kring mig, kolla på en film i höstmörkret och fylla magen med socker. Det har trots allt varit Halloween. Hejdå.

Inga kommentarer: