torsdag 27 augusti 2009

so stand on the edge with me hold back your fear and see nothing is real 'til it's gone

Det har gått en vecka på Ålsta och jag har börjat anpassa mig betydligt mer. Jag har fått ordning på mitt rum så nu ser det faktiskt riktigt hemtrevligt ut. Jag väntar bara på mina vita spetsgardiner som mamma senare ska ta med. Jag har fått uppgifter i grafiskt design och intervjuteknik som ska vara klara nästa vecka, det känns så skönt att allt har kommit igång. Idag ska jag åka till Sundsvall och vara kvar över helgen medan mamma och jag städar ut lägenheten. Det känns som att varje helg i princip kommer spenderas antingen i Sundsvall eller Övik. Miljöombyten är ett måste enligt mig och jag blir jämt så rastlös. Jag vill träffa Johan och resten i helgen också, får se hur det kommer arta sig. Det är verkligen på tiden att vi arrangerar något trevligt. Jag saknar er jättemycket. Hejdå. 

Inga kommentarer: