torsdag 13 augusti 2009

someone like you

Jag träffade Tuva igår, vi hade picknick i gräset mitti stan med sallader och jordgubbssaft. Jag kommer sakna dig jättemycket när du flyttar till Uppsala, jag får komma och hälsa på ofta. Uppsala är jättetrevligt och jag tvivlar inte att du kommer att trivas där bland målardukar och oljefärg. Efteråt gick vi till mig och la oss på min baksida, pratade, sörplade mer saft och åt turkish delight. När kvällen började smyga sig på begav vi oss till Sofia, såg tjejfilm och frossade i choklad. Sofia ska också flytta. Till Borås. Det känns som de flesta flyttar på sig utom jag, men med tiden ska jag röra på mig jag också så jag önskar er all lycka med flytten.
Ikväll ska jag se skräckisar med Emil. Det blir riktigt trevligt, han ska köpa vin och ta med massor av läskiga filmer. Spännande.
Nu ska jag krypa in i täcket igen och vänta, sovmorgon är det bästa. Hejdå.

1 kommentar:

Petra sa...

Det låter som en toppendag. Önskar jag kunnat vara med