lördag 22 augusti 2009

everybody changes but I dont feel the same

Det har hänt mycket under kort tid. Det var tänkt att jag skulle fortsätta plugga konst i Sundsvall och bo kvar i min skokartong till lägenhet. Nu tror jag dock att jag flyttar till en annan skokartong i skogen, sju mil ifrån Sundsvall vid namn Fränsta. Efter mycket om och men har jag kommit fram till att det ändå skulle vara bättre, och konst är ju så luddigt område hur som helst. Jag ska börja en Journalistutbildning som sträcker sig på ett år. Jag kommer där att läsa jornalistik, foto, grafiskt, layout och färglära osv. Det blev i sista minuten som jag skrapade ihop arbetsprover men jag är säker på att det är värt. På måndag börjar de och jag ska dit och kolla internat och eventuellt stanna där veckan ut. Så nu kommer jag troligen att flytta in i skogen. Jag hoppas på mycket besök och härliga höstkvällar.

1 kommentar:

Anna T sa...

Jag bor ju typ också nästan i skogen :P haha.