söndag 16 augusti 2009

work it make it do it makes us harder better faster stronger

Igår jobbade jag tolv till tjugo och idag sju till fjorton och fyrtiofem. Gamlingarna gillar mig och skiner upp som solsken då jag hjälper dem. Jag trivs väldigt bra, sedan är det så berikande att hjälpa andra.
Idag ska Katrin komma och hälsa på. Det blir jätteroligt att se henne igen för nog har jag saknat min lilla lillasyster alltid. Egentligen är hon inte så himla liten, men det är precis som de stannar i åldern och förblir jättesmå, innerst inne. Vi ska se Public Enemies och inhandla läckerheter. Jag har bland annat sett ett par boots jag vill spendera i. Det är hög tid att köpa nytt inför hösten och enligt mig är höstmodet det bästa. Nu tänker jag vila lite innan Katrin kommer. Hejdå.

Inga kommentarer: