söndag 9 augusti 2009

from a.m to p.m

I helgen åkte jag till Härnösand och hälsade på favoriter. Jag kom på fredagen vid nio och det var fortfarande jättefint väder. Vi satte oss i stadsparken och drack öl. Jag har börjat gilla öl lite smått (cred), har annars alltid tyckt att de smakat pyton. Emil bjöd mig på massvis med öl och gott sällskap. Kvällen blev väldigt vild efter det och jag träffade massa människor och dansade våghalsigt på Gennys. Lördagen bjöd på lika vackert väder så Emil och jag gick och badade. Innan det hade vi sett sanslöst mycket klipp från Youtube och var uppdaterade både om Boxxy och Fred. Vi såg på Ronja Röverdotter (på Youtube) och allt som allt hade vi nog spenderat sju timmar vid samma sida. Dagen var hur bra som helst, senare beställde vi kycklingrulle med kebabsås och lyxade med mat på sängen. Fram mot kvällen tog vi oss till parken igen med musikspelare och pressäning som vi knöt fast i träd, drack och skrattade hela natten. Emil, pablo och jag gick till Skeppet på efterfest och där delade jag och pablo på en till öl. Mörkt öl den här gången. Jag hade så roligt med pablo och återigen gick vi små upptäckfärder hand i hand genom mörkret. Du är så bra och vi delar så mycket gemensamma saker. Som du sa, jag blir lite kär i dig (dvs jag är kär i mig). Kom och umgås med mig snart igen, det blir awsummm.

Jag har tusen myggbett som kliar, sväller upp och torterar mig om natten då jag inte kan sova. Dock gör det inte mig så mycket, jag har haft en fantastiskt bra helg. Till nästa gång!

Inga kommentarer: